محتوای کپی برپایی نکنید :

سعی کنید محتوای اختصاصی فرآوری کنید و محتوای وبسایت خود را از جایی کپی نکنید در صورتی که هم محتوای وبسایت خویش را از جایی کپی کردید لینک منبع را ذکر کنید این کار باعث میشود که دست کم امتیاز منفی کمتری نسبت به ذکر نکردن لینک منبع از طرف گوگل بگیرید.


انتشار مطالب سایت در شبکه های آنلاین :

یکی از مهمترین استجابت هایی که ما به مشتریانمان در رابطه با سوال چگونه آمار بازدید سایت را بالا ببریم؟ میدهیم این است که زمانی که مطلبی در سایت شما منتشر میشود حتما ان مطلب را در شبکه های اجتماعی همانند توییتر ، فیسبوک ، گوگل پلاس به اشتراک بگذارید این کار علاوه بر اینکه اعتبار شما را نزد گوگل بالا میبرد باعث میشود افرادی که در شبکه های اجتماعی مطلب شما را میبینند به وبسایت شما راز بزنند و احصاءسایت شما  افزایش پیج رنک گوگل پیدا میکند.


بهینه سازی سئوی خارجی:

سئوی خارجی به میزان اعتبار و شهرت وب‌سایت شما مربوط می‌شود و احد از عوامل تاثیرگذار در کیفیت رتبه سایت در نتایج جستجو می باشد. سئوی خارجی همانطور که از نامش نیز مشخص می باشد از راه تبلیغات و لینک سازی در تارنگار ها، سایت ها، مجلس ها و … تکاپو های خوب در شبکه های اجتماعی اتمام می شود.


بهینه سازی سئوی داخلی:

یکی از موارد مهم و تاثیرگذار در بازاریابی اینترنتی سئوی داخلی است که باعث دیده شدن سایتتان می شود. سئوی درونی شامل درونمایه و کدهای html سایت می باشد و کاملا دست یافتنی و مهار می باشد. در سئوی درونی تمام جنبه های صفحات سایت در نظر گرفته شده و زمانی که همگی آن ها ساحل هم پیمان می گیرند می توانند باعث بهبود رتبه بندی سایت شوند. همانطور که می دانید الگوریتمها ی گوگل روز به روز مترقی تر از قبل می شوند و گرد از عوامل مهم برای آنها پیوسته بودن است یعنی موضوعی که جستجو می شود با سایت شما چقدر وابستگی دارد و مرتبط است. اینها مسائلی هستند که هنگام گسترش سایت باید دقت زیادی به آن ها داشته باشید.


ساختار پیوند های سایت خویش را بهینه سازی کنید:

الف) از آدرس های ساده بهره‌گیری کنید :

یکی دیگر از پذیرش ها به سوال چگونه آمارگرفتن بازدید سایت را بالا ببریم؟این است که ساختار پیوند های خود را بهینه سازی کنید .در الگوریتم‌های گوگل ساختار آدرس ها از اهمیت و ارزش زیاد زیادی برخوردار است که  رعایت صحیح این موضوع می‌تواند در افزایش وررودی گوگل تأثیر زیادی داشته باشد. احد از پیشنهاد های که گوگل برای ساختار آدرس دیتا است ساده بودن URL است. به این معنی که به جای به کار بردن  هر واژه ای در آدرس، از کلمات کلیدی مؤثر در سئو سایت بهره‌گیری نمایید.


ب) عنوان با URL نیاز نیست یگانه باشد:

نکته‌ای که باید در URL‌ به پیشه برد این است که نباید دقیقا با عنوان مطلب گرد باشد به این دلیل که شدنی است عنوان دارای کاراکترهای زیادی باشد و طولانی باشد، اگر همان را ریزبین در URL به شغل ببرید خوانایی آن کاهش مکشوف و معمولا آدرس صفحه‌هایی با طول اختصار باعث ورودی مناسبی از گوگل می‌شوند.  همچنین به کارگیری واژه ها کلیدی در URL باعث افزایش ورودی گوگل می‌شود.


ج) تفاوت URLها با هم:

نکته دیگری که در ساختار URL باید دقت کنید به کارگیری یک URL برای موضوع خاص است. اگر شما محتوای گوناگون برای یک جستار فرآوری کنید شدنی است گوگل به علت شباهت زیاد URLها با هم مطالب را کپی در عقیده گرفته فلذا در افزایش ورودی گوگل تأثیر منفی داشته باشد.


مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین مطالب این وبلاگ

محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

مجمع دوستان لومن پارت | فروشگاه اینترنتی هدلایت مرکز چاپ دیجیتال کارتهای PVC اصفهان پری قصه ها Amanda Jennifer یادداشت های بورسی املاک توقف خرید فروش رهن اجاره FREE TIME(ادیب مختاری) .